emelisans

2009-03-18
16:33:54

Tufft....
Nu har vi haft det lite tufft på jobbet. Mycket post som ska sorteras så vi har ju kommit ut sent vilket innebär att vi kommer in sent å inte hinner sortera upp inför morgondagen.

Igår va man rätt mörbultad när man kom till jobbet. Träningsvärk värre!!!! Mina ben bara värker.
Går nu på ett distrikt med rätt mycket 3 våningsuppgångar så benen har ju fått känna att dom lever.
Va bra trött efter i måndags och igår efter jobbet så hade vi arbetsplatsträff i 2 timmar. Lagom kul å sätta sig ner efter att ha hållt igång konstant sen kl 7 på morgonen till att bara sitta stilla å lyssna i 2 timmar.
Ja gissa vem som lyckades slumra till ett antal gånger? Jepp, Lilla Jag!!!! :-) Plus att efter ca 1,5 timma så fick jag huvudvärk också. :-(
Va helt död när jag kom hem men sysselsatte mig ändå med att städa här efter våran ommöblering i måndags.

G skulle massera mina värkande vader lite försiktigt men det insåg vi snabbt att det va ingen ide. Gjorde så fruktansvärt ont bara han nuddade dom. :-(
Har lika ont i dom idag så jag vet inte vad jag ska göra. Har jag suttit stilla en liten stund å sen ska upp å gå så går jag ju som en gammel kärring.
Men nu har jag ju i alla fall jobbat mer än halva veckan så då ska man väl fixa resten också, trots att man vet att det finns riskt för övertid imorgon. :-( Men men....

Loke fick gå tillbaka till förskolan idag också, pigg som en liten mört. :-)
Hoppas att han kan hålla sig borta från att va dålig i magen nu.
Det är ju rätt tråkigt för honom att vara hemma. Stunden på förskolan är nyttig för honom då han får leka av sig å träffa jämnåriga små busmonster.

G skulle va snäll å överraska med efterrätt här idag. :-) Vart ju skitglad när jag såg att han hade gjort chokladpudding. MUMMA!!!!! Tills jag tog första tuggan. Eftersmaken va peppar. :-( Hur den nu kunde smaka det. Va less man blir.
Inte ens Loke ville äta den utan bara spottade ut varje sked han fick. Tanken va god i alla fall från G:s sida. :-)

Nä nu är det till att pallra arslet ner till tvättstugan å byta maskin. Åh, hade hellre bara gått å lagt mig i sängen å tittat på film el nåt. Men det är ju inte så lätt när man har småbarn tyvärr.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: