emelisans

2010-10-01
22:10:17

allt ska man då tydligen komma ihåg på en gång!!
om jag har glömt å tacka någon för deras insats å hjälp i samband med bröllopet så har jag ABSOLUT inte gjort det med flit, vilket vissa verkar tro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har de senaste veckorna vart helt sjövild å snurrig i huvudet å det sitter fortfarande i lite, trots att all stress är över nu.
Men jag tackar verkligen alla som ställt upp å hjälpt till att förgylla våran dag.
Lisa, för hjälp med att fixa till klänningen.
Pappa och Lisa för passningen av Loke inför bröllopet och för tårtan, för de fina skorna och för Lokes kläder.
Mamma, för hjälpen med hår och blommor, och städning av lokal dagen efter.
Monika, för hjälp med hår å smink.
Sofia och Martina, för hjälp med servering och dylikt under middagen och kvällen.
Cilla och Madde för hjälp med att få iordning lokalen kvällen innan och hjälp med städningen efter bröllopet.
Linda Holmberg, för hjälp med lokalen inför bröllop och städ dagen efter, och för att hon ställde upp som toastmaster.
Malin för att du ställde upp som toastmaster, trots att du i slutändan inte kunde närvara. ;-)
Roger för att du ställde upp med din enormt vackra å fina bil.
Marie och Patrik för att ni ställde upp i sista sekund med att passa Loke över natten, tråkigt bara att han blev sjuk. :-(
Farmor, för att du tog Loke en stund på söndagen.
Anna-Karin, den otroligt fina sjalen du skickade mig inför bröllopet

Har jag glömt någon nu så har jag inte gjort det med flit denna gången heller.
Tack allihopa!!!!!

Kommentarer:
#1: PA

Bra jobbat Emelie hoppas skorna passade

2010-10-01 @ 22:39:39
#2: Anonym

skorna och lokes kläder har jag redan tackat för, samma dag dom inhandlades.

2010-10-01 @ 22:52:49
#3: PA

Vad kul att se att du har en blogg det tog mig flera glas vin av fabrikatet TORO att ta mig igenom den Håkan tog hand om VODKAN han skulle ha kalas.

Ha det bra ock lycka till .

2010-10-01 @ 23:00:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: