emelisans

2010-01-18
23:10:12

Trött idag!
Ingen bil så det fick bli bussen till jobbet idag. och eftersom dagis inte öppnar förrän 6.30 så kommer jag ju ca 10 min sent till jobbet. å jag hatar å va sen till jobbet. vill helst vara på jobbet en kvart innan jag börjar och ta en kaffe å bara slappa.
sen körde det ihop sig när Tord skulle öva med mig på en slinga. Vi hittade inte ett företag för skyltar satt åt helvete fel å adresser gick inte att läsa. vi letade i evigeter efter detta förbannade företag som visade sig ha flyttat typ 100 meter från där dom låg innan. MORR!!!! dom kan väl för fan sätta skyltarna rätt och synligt!!!!
ja så där blev vi ju sena, vilket i sin tur ledde till att vi blev sena ut på våra brevbärningar, fast det va vi nog inte ensamma om.
ute på turen kändes det som att allt flöt på bra tills jag mötte en surgubbe som skulle gnälla i 10 min på att han får fel post hela tiden.
på 10 min hinner man göra många uppgångar.
det e så jobbigt å behöva ta emot dessa utskällningar när det inte ens är jag som sorterar posten el går där i vanliga fall.
sen vart man sen in till jobbet igen, skynda sig å fixa iordning det man hade kvar att göra å sen slänga sig iväg till bussen å hem å hämta den lille stackarn som fått vara på dagis nästan 10 timmar. :-(
sen vart det hem å laga mat å sen va det ju nästan dax för Loke å sova.
Å nu sitter jag här på en stol i köket där jag suttit sen halv nio å har förbannat ont i arslet men jag har inte orkat flytta mig. fast nu när jag tittar på klockan så får jag allt se till att masa mig i säng så jag orkar göra denna dagen i repris imorgon.

natt natt alla!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: