emelisans

2010-07-08
21:22:07

Semester!!!!
Åhhh äntligen har man SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sååååå underbart!! Trots att det idag har varit regn.
Sen är det ju rätt tråkigt att jag och Loke har semester ensamma. Gerry har ju nytt jobb och ingen semester. Men det får väl gå.
Så vad har jag och Loke gjort än så länge då.....

Dag 1! Passade på att städa. Promenerade med Loke och mamma, va i olskroken en sväng å köpte mig ett par nya solglasögon och tittade på vigselring.
sen när vi gick hem så köpte jag och Loke oss varsin bulle och en glass till honom å sen satte vi oss här på gräsmattan och myste tills Gerry kom hem.
Vädret var ju helt kanon. Även vår kära granne Michaela kom ut och gjorde oss sällskap.

Dag 2! Vilken natt, har sovit helt uruselt. Vaknat en gång i timmen å vart tvungen att gå upp varje gång. Hungrig som en tok. (nej jag är inte med barn) sen vaknade Loke kl 5 å ville inte somna om. Suck!! På dagen åkte vi ut till backaplan och köpte ett par foppatofflor till mig och Loke å kikade i lite andra roliga affärer också.

Dag3! Idag har vi verkligen gjort något roligt. Körde min ena lillebror, Julian, till hans pappa i Gråbo. och han har höns, tuppar och ankor på sin tomt, så vi stannade på en fika så att Loke kunde få se dessa djur.
Åh jisses va roligt han hade, han bara tjöt av lycka av att få träffa alla dessa fåglar. tror nog julians pappa har uppemot en 30-40 fåglar. Å det va så roligt att mata dessa.




Dit får vi åka igen! :-)

Dag 4! Tvättdag!! Å som tur e så har det ju regnat mer eller mindre hela dagen. Imorse när vi lagt i första tvätten så gick vi ut och cyklade lite på trehjulingen, men sen kom regnet.
Å på eftermiddagen ville Loke ut igen, i regnet. Det va bara på med regnkläderna å traska ut.




Imorgon hoppas vi på SOL Sol sol å sol!!!!
Nu e det dax att sova.
Natti natt!!!

Kommentar:
#1: madde

men sedär, e du i farten å skriver igen :D!!

ja hade nästan gett upp hoppet om dig juh hehe!!

Kul å läsa ...

2010-07-13 @ 20:27:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: