emelisans

2009-08-04
00:25:45

Hmmmm!
Nu blir jag ju bra trött på bilen.
G fixade slangen som va trasig till kopplingen och allt va typ bra. Så e d någon annan skit så nu kan vi ändå inte köra bilskrället!!!!!!!!!!!!!!! Blir ju bra jäkla trött på det nu!!!!! :-(

Hmmm, idag fyller man år ( kl har gått över tolv nu)
Håller på här hemma nu när Loke sover å städar å fixar. Man vet ju aldrig om det är någon som får för sig å kika förbi imorgon. Tror inte jag kommer ha något "kalas" utan det blir nog bara fika me den som vill komma hit.
Födelsedagen e inte så noga längre. Bara en siffra.
Men i alla fall, nu ikväll har jag planterat om varenda blomma här hemma. Å när jag va klar med den så blev det ju stop i avloppet så då fick man ju leka rörmokare eftersom G inte är hemma. Men det gick ju bra. :-)
Å nu ska jag ta å montera ner databordet. Vi behöver ju inte ha det längre eftersom vi båda har bärbara. Skönt å få lite plats också.
Sen får det bli sängen å upp tidigt till morran å baka lite goda Muffins á la Emelie.
Tjingeling!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: