emelisans

2009-08-11
20:46:43

Ny vecka!
Ja, då har man börjat jobba igen efter semestern. Fy farao va segt. Skönt å röra lite på sig igen men har varit fruktansvärt trött. Borde sova lite mer än vad jag gör. Men när man har lagt Loke för kvällen så e d så gott å bara njuta av tystnaden att man glömmer av klockan å så kommer man som vanligt sent i säng.

Loke har varit trött han med. Igår när vi skulle gå upp för att gå till förskolan så fick jag väcka honom 3 gånger och den 3:e va när han hade lagt sig på hallgolvet och somnat precis innan vi skulle gå hemifrån. Lille stackaren. LI natt har han fått sova ordentligt så i morse hoppade han så glatt upp. Lämningen av honom på förskolan denna veckan har än så länge gått väldigt smärtfritt. Idag vinkade till och med Loke till mig genom fönstret när jag gick därifrån. J Har inte gjort det tidigare för han har blivit så sur och velat att jag ska komma tillbaka då. Hoppas att detta håller i sig nu också.

Sen hände det en tråkig sak på förskolan idag. Loke blev biten. Av en annan tjej och helt utan anledning tydligen. Han och en tjej hade stått brevid varandra och lekt med varsin telefon och helt plötsligt hoppade hon på honom och bet honom, i tinningen nästan. Man kan se hennes avtryck. Som tur va så gick det inte hål på skinnet i alla fall. “pust”
Då hade jag blivit lite lätt panikslagen.


märket syns inte så väl på foton, men man ser det.

Vad barn kan hitta på massa dumma konstliga saker. Aja, gjort e ju gjort. Är ingen idé att hänga upp sig på det. Jag är bara glad att det inte gick hål på skinnet.
Loke verkar inte ha ont av det nu längre i alla fall, trots att han har världens märke efter hennes bett.

G ringde tidigare idag och berättade en glad nyhet. Min morbror, Peter, ska börja jobba på samma ställe som honom. J
Jippi!!!! Jippi!!!!!
Så skönt för honom att han äntligen hittat ett arbete så han kan få ihop lite timmar på sin lärlingstid. Plus att han slipper gå hemma å tråka ihjäl.
Är så glad för hans skull.


Kommentar:
#1: madde

men skit vilken tjej då hahaha!!! Men d sägs ju att kärlek börjar me bråk ;) hihi...

2009-08-22 @ 22:34:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: