emelisans

2010-05-04
19:01:14

Ivrig som bara den......
Trots att det faktiskt är ett tag kvar tills vi ska gifta oss så vill jag ju bara PLANERA, PLANERA, PLANERA, PLANERA!!!
Endel saker har vi redan planerat som måste planeras nu, tex kyrkan och festlokalen. Så det är ju klart!
Klänningen är inköpt och Kostymen likaså. :-)
Nu är det kläder till Loke som står på listan men det får vi inhandla i sommar.
Skor har ingen av oss fixat ännu men jag kikar nästan varje dag. Inte lätt att hitta skor kan jag säga. Antingen är dom för låga el på tok för höga. Såg ett par jättesöta skor men jag fixar inte att gå med 10,5cm klack!!! Nej tack!!!
Ring vet jag redan vilken det blir, den hade jag redan sett ut när vi förlovade oss. Hi hi hi!!!!!
Maten är mer el mindre fädigplanerad.
Inbjudningskorten är på G att göras.
Hittade en sida där man kan bli medlem och där det står hur mycket som helst om bröllop och liknande. bröllopstorget.
Där hittade jag en "checkllista" som man kan bocka av allt eftersom man avklarar sak för sak inför bröllopet.
Den checklistan hade 95 punkter och när jag bockat av allt som jag hade gjort fram tills nu så hade jag 81 punkter kvar. Hua!!! Shit, kan det verkligen vara så mycket att fixa med inför ett bröllop!?
Jag som tyckte jag hade avklarat mycket.
Vilken blombukett som jag vill ha vet jag också redan. :-)
Däremot vet jag inte hur jag vill ha håret. Den biten vart lite svår, men som sagt jag har ju tid på mig.
ÅHhhhhhh, hade jag bara haft pengar nu så hade jag sett till att vi gifte oss redan denna månaden. :-)
Nä, nu får jag ta upp lilleman ur badet.
skriver nog lite mer senare ikväll när han somnat.
tjingeling!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: