emelisans

2009-08-07
23:41:46

Ännu tröttare än tidigare!!!
Förbannade jävla bilskitfanskap!!!!!!!
Så köper man en ny slang till kopplingen för att den är trasig. Då går nästa sak sönder. RESTEN AV KOPPLINGEN!!!!!!
BILLIGT!!!!! eller inte. en ny kopplingssats kostar ju flera tusen. :-(
Så nu står man ju verkligen utan bil. Iofs har vi ju gjort det nästan hela semestern. Skitbil!!!!!
Lämnade bort den till bilverkstad idag så den blir ordentligt lagad sen vill jag inte se skithögen mer.
Börjar jobba nu på måndag å det kommer ju bli roligt utan bil.
Dagis öppnar 6.30 å jag börjar jobba mellan 7.00-7.15. Lite stressigt!!!! Men men det får väl gå för en vecka då.
När jag samlat ihop lite pengar ska jag köpa mig en egen liten bil. SOM INTE GÅR SÖNDER!!!!! Det vill säga, ingen turbobil tyvärr. Älskar ju turbo. :-( Vill ha en egen turbo men inte efter hur denna har betett sig.
Nä, här blir det en hederligt vanlig svensk icketurbo volvo 740. Det vill jag ha. Dock ingen förknasare. Helst en av årsmodell 1990. Eller en söt liten gullig Bubbla. funkar det också. Fast 740 e ju lite billigare å köpa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: