emelisans

2009-03-03
16:08:52

Tillbaka på Jobbet!
Ja så började man ju jobba denna veckan.
Har jobbat två dagar nu å det känns faktiskt  bra.
Skönt att få komma hemifrån lite.
Roligt att träffa lite arbetskamrater, fast jag saknar några. några har slutat, nån testar på nytt jobb å en e sjukskriven. :-(
Har fått gå mitt gamla distrikt de här två dagarna. :-) Har saknat det. Roligt att få komma ut å gå lite radhus å springa lagom många trevåningsuppgångar. Förbannat tråkigt väder bara. Igår va det snöblaskregn och idag ösregn. Men aja, det va ju bara att bita ihop å sticka ut. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
FIck förfrågan idag om jag ville gå tillbaka till mitt distrikt el om jag ville vara resurs. Tänkte att jag kan väl testa å va lite resurs å se hur det är. Tycker jag inte om det så får jag gå tillbaka till mitt gamla distrikt.

Hade ingen träningsvärk i morse när jag vakna. "kors i taket"
Det måste ju betyda att jag håller igång ganska bra här hemma med allt springande i trappor. :-)
Är bara lite halvtrött idag. Loke vaknade kl fem imorse å hade kissat igenom blöjan så jag fick upp å byta både blöja, kläder och sängkläder för honom. Sen ville han inte somna om heller så vi låg å tittade på barnprogram en stund och när han väl somnade då va det dax för mig att gå upp å dra till jobbet.


Nä nu är det dax för en kopp kaffe och en varm å go dusch efter det. Sen är det bara att sätta igång med hushållsysslorna man har att utföra hemma. :-( Mindre roligt men det måste ju göras.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: