emelisans

2009-03-01
19:39:04

Nu e det nära....
Nu e det allt bra nära.
Om 12 timmar ska jag vara på jobbet.
Har sett fram emot detta så länge nu men nu när det helt plötsligt är såååååå nära så börjar jag ångra mig. Nu vill jag hellre va hemma me Loke igen.
Kommer ju aldrig kunna somna inatt heller. Frågan är om jag ens kommer vakna av klockan imorgon. Jo det kommer jag väl iofs göra, gjorde ju det i somras när jag va inne å jobbade 5 veckor.
Men gud va jobbigt å gå hemifrån när Lille Sötisen ligger där i sängen å sussar så gott så.
Nu önskar jag nästan att jag fortfarande va sjuk.
Man kanske skulle ta å skaffa sig en unge till så man får va hemma snart igen!?
Nä, lite vill jag nog kanske allt jobba innan det e dax för en till.


Sitter här å bråkar med Loke nu åxå. Har har kommit på att man kan krypa upp på tv-bänken å komma åt allt på skrivbordet.
Jag lägger honom i soffan å på 3sek är han tillbaka uppe  på bänken. Busbebis!!!!!!!!!!!!!
Blir ju lite rädd att han ska tappa balansen å trilla å slå sig. El att han ska lyckas klättra upp på skrivbordet å väl där uppe kan han ju verkligen slå sig illa. Får bygga höga staket här hemma snart.

   

Kommentar:
#1: madde

haha skit!!! jonas ropade på mig efter han sett dessa bilder (han kollade på dom innan mig) , så sa han, men skit, kom madde, nu går d fort för loke! Kolla va stor han blivit under denna vecka bara :)

2009-03-03 @ 23:24:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: