emelisans

2009-03-04
21:47:26

Hålligång i skogen.....
Inte i skogen kanske, men i Lunden, Götlaborg....

Nu tycker jag allt att jag borde få lite träningsvärk, annars blir jag lite sur.  Idag fick jag cykeltur på jobbet.
Fick cykla i motvind ut på turen.. Lagom roligt... Men men, jag tog mig runt i alla fall.
Har aldrig gått den delen heller så det va ju lite halvspännande, vilket år skulle jag komma tillbaka in på kontoret.
Gick förvånansvärt fort och bra. Hann ju tillbaka innan det va dax att sluta i alla fall. :-)
Ska gå samma imorgon, dock med reklam också. :( mindre roligt, men jag kommer ju ut i friska luften å jag slipper springa i trappor. Distriktet har boxar längst ner i uppgången.

När jag kom hem idag så hade jag faktiskt fortfarande lite energi kvar. KORS I TAKET. Har haft det hela denna veckan. Inte likt mig. Hmmmm!! Slår väl tillbaka till helgen då jag säkert inte kommer orka förflytta mig en mm ur sängen.
I alla fall, tillbaka till energin. Ställde mig å diskade direkt å sen har jag pendlat konstant mellan tvättstugan å hemmet. Plus att jag putsat insidan på 2 fönster, fixat lite med våra byråsar. Jag och Loke har bytt lite lådor med varandra där.
Nu strax ska jag springa ner å hämta upp all tvätt som jag hoppas är torr men det är den väl inte som vanligt.
Aja, får hänga lite här uppe över natten.

G försöker natta lilla Loke nu också men det tycker inte Loke att dom ska göra. Han vill hellre leka tittut- leken.

Åh, skrev jag det igår!? Att Loke trillade och slog sig på dagis i måndags!?
Han slog sig inte alvarligt men han har ett stort rött märke med lite skrap, MITT i pannan så det bara lyser. Han hade trillat å tagit emot med händerna men huvudet hade inte stannat utan fortsatt rakt ner i backen.

Nä nu ska jag slänga mig i en dusch.
Hej svejs!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: