emelisans

2009-03-07
10:47:18

Första arbetsveckan över!
Ja då har man jobbat en hel vecka nu då.
Skitkul tycker jag. :-) Trodde aldrig att jag skulle tycka att det skulle vara roligt att arbeta. Ha ha!
Det enda som stör mig är att jag har inte fått någon träningsvärk alls. Då har jag ju ändå sprungit i trappuppgångar å cyklat i alla dess väder me världens motvind å allt, men icke någon träningsvärk.
Denna veckan har jag fått gå mitt gamla distrikt 2 dagar å sen ett cykeldistrikt nere vid Sannegårdshamnen de andra 3 dagarna. Dom bygger för fulla muggar nya hus där å dom e ju grymt fina. Men vette sjutton om man vill bo där med dom höga hyrorna.


När jag kom hem igår efter jobbet så hade G gjort middagen. :-) Han kan förvåna ibland. Ha ha!!  ;-)
Jättegod köttfärssås och spagetti. Mumma!!!!
Loke brukar inte få äta köttfärssås själv eftersom det är lite krångligt för honom å få in det i munnen men igår fick han göra detta. Å det märks ju att han börjar bli mer å mer haj på att äta med sked själv. Hälften hamnar i haklappen å hälften i munnen. Efter ett tag så började han även hjälpa till med händerna, å va han såg ut sen då. Hi hi hi!!!!!
Det va raka vägen in i duschen med honom.

       
Lilla sölgrisen!  ;-)



Ska sälja våran gamla barnvagn nu också. På ett sätt så vill jag inte sälja den för jag tycker verkligen om den men sen så blir den ju bara ståendes här. Kan lika gärna köpa en ny när det är dax för en unge till.
 G satte ut den på annons igår och en tjej hörde av sig och ville köpa den direkt. Hon skulle komma vid fem. Kl blev 5 å hon kom inte. Hon skickade meddelande om att hon väntade på att hennes mamma skulle passa hennes dotter. Timmarna gick å gick å gick.
Blir så förbannat irriterad på sådant. Har man sagt att man ska komma så får man väl fan göra det också.
För det första så stod vagen hemma hos mamma så jag va ju tvungen att åka dit å hämta den, G fick plocka ut hela källarförrådet för att få fram den andra uppsättningen med hjul, jag satte mig å krånglade ihop den bärbara liften(vilket helvete det va å få ihop den), hade nämligen tvättat den för en tid sedan.
Vid tio igår skickade hon igen och frågade om hon kunde komma idag på förmiddagen.
Hade hon sagt detta tidigare så hade man ju sluppit stressa me allt plus att vi satt ju här å bara väntade å väntade å väntade. 
Kl nio idag så skrev hon att hon kunde komma om en timme.
Jaha!? Å vart är hon då?????? Inte här i alla fall.
Suck!!! Önskar att det kunde ringa någon annan som är intresserad av vagnen nu och som kom direkt å köpte den så kan hon stå där som ett fån sen.
Vill man ha något så får man ju faktistkt anstränga sig lite åxå tycker jag.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: