emelisans

2009-03-13
20:46:15

Andra veckan...
Andra veckan avklarad nu å fortfarande ingen träningsvärk. Ja nu lär den väl inte komma heller.
I veckan har jag fått gå ett cykeldistrikt med fastighetsboxar och mitt gamla distrikt.
Väldigt skönt faktiskt. Har haft fullt upp på jobbet men ändå inte haft det för stressigt. Igår va jäkligt skönt. Reklamen var så tung så man märkte knappt att man hade med den ju. :-) Mer sådan reklam tack! !

Loke har gått på förskolan hela veckan och det har inte vart några bekymmer alls. :-)
Han har lärt sig å klättra på kökslådorna här hemma, vilket inte är så bra. Snart hittar man väl honom uppe på diskbänken. :-(
Han är så full av energi nu å hittar på en massa småbus hela tiden.
Sen han började på förskolan så har han faktiskt börjat sova rätt bra på nätterna. Han kan vakna till lite vid femtiden men då e d in med nappen å så sover han vidare.

Helgen här hemma blir nog rätt lugn tror jag. Idag har vi tvätten så det e ju till å vara en jojjo upp å ner. Tvättmaskinen har varit trasig här så man har ju lyckats samla på sig endel tvätt. 3 fulla maskiner med bara mörk tvätt. SUCK!!!!!

Nästa helg ska jag och Gerry äntligen gå på bio. Har ju inte vart på bio sedan jag var gravid. Jisses, d va inte igår. Ha ha!
När Loke föddes så fick vi 2 biobiljetter utav min farbror plus att han sitter barnvakt den dagen vi ska gå. Äntligen har vi fått tummen ur och bestämt oss för att gå. Min farbror kom förbi tidigare idag med biochecken. :-)
 Ska höras i nästa vecka och bestämma tid å så för lördagen.
Han är så snäll min lilla farbror.
När jag va liten så va han min favorit. Kommer ihåg att alltid när vi satt vid matbordet hos farmor så sa alltd vi till varandra precis som Emil och Alfred säger i Emil i Lönnerberga.
-Du och jag Torbjörn.
-Tror jag det.
(El om det var tvärtom, va ju över 20 år sedan nu)

Nä nu blir det soffan en liten stund innan det är dax att hämta upp allt i tvätten.
Tjingeling!!!

Kommentar:
#1: hannie

hej gumman.

kul o se att du också bloggar.

nu ska jag följa din.



kram

2009-03-14 @ 17:07:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: