emelisans

2009-06-02
20:52:09

Oj då!
Shit, såg nu att jag har ju inte skrivt på över en månad.
Har knappt haft tid att sitta vid datorn och när jag väl suttit här så har jag varit för seg för att skriva.
Hmmm, ja vad har hänt den senaste månaden då!?
Tänk, tänk, tänk.....kli i huvudet.....................
Nja, här har väl inte direkt hänt så mycket tror jag.
Loke har varit sjuk igen, jag har haft fullt upp på jobbet, vi har varit på cruisingar.
Ja det är väl i korta drag vad som hänt.
Senast jag skrev så hade vi vart på akuten på med Loke för att han hade ögoninflammation och öroninflammation. :-( Han blev snabbt friskt från detta som tur är men han lyckades smitta mig så jag också fick vara hemma några dagar.
Men sen har han vart förkyld någon gång mer efter det men som tur är så har han inte fått någon mer öroninflammation.

För någon vecka sedan var vi på Kungälvscruisingen. Loke var då hemma hos sin morfar från Lördag till söndag. Verkar som att dom hade haft det helroligt ihop. :-)

Nu i helgen var vi på Trollhättecruisingen och då fick Loke följa med.

Idag har vi varit på studentfest. Min LILLA kusin Johan tog studenten. LILLA söta Johan. Nu har han blivit stora killen. Å i augusti så rycker han in i lumpen.
Jisses va tiden går fort. Känns som det bara vart några år sedan han föddes ju. Shit känner mig ju urgammal nu fast jag inte är det.

Jobbet rullar på för fullt också. Vi har slagits ihop med Kvillekontoret nu, dom flyttade ner till oss. Känns väldigt konstigt faktiskt. Nu är vi dubbelt så mång som jobbar hos oss.
Oj oj nu får jag faktiskt sluta skriva. E såååå dundertrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen knappt. Känns som att om jag sitter här 30 sec till så somnar jag här. Får fortsätta skrvia mer en dag då jag är lite mer utvilad.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: