emelisans

2009-07-16
11:04:34

Tvätt tvätt tvätt!!!!!
Hur mycket tvätt lyckas man förbruka på en vecka egentligen?
Tycker ju inte att jag gör något annat än å tvättar å tvättar. Så har man tvättat allt i tvättkorgen å vips, dagen efter e den halvfull igen. :-(
Jag vill ha en tvättmaskin i lägenheten!!!!
Men tyvärr har vi inte plats för en.
Jag bara längtar till att vi får större så jag kan få en tvättmaskin.
Men i nuläget känns det rätt långt dit.
Det är skitsvårt å hitta större lägenhet.
Byten är ju näst intill lika omöjliga som att söka en lgh.
Men men, än så funkar d att bo såhär i alla fall.
Nä nu ner till tvätten igen. :-( Suck!

Kommentar:
#1: madde

tyckte du tvättade jämt när vi va grannar åxå så du har nog en poäng me att du tvättar... Jämt hehe!! Stackarn..



I våran lgh som vi flyttat till nu så finns d eget tvättrum i me tvättmaskin å torkskåp som ja tror ja kommer va mäkta tacksam för snart ;)!

2009-08-22 @ 22:38:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: