emelisans

2009-07-14
23:55:19

Fint väder!
Så hade vi ju helt underbart väder idag. :-)
Gud va skönt.
Men gud va tråkigt att vi inte kunde åka iväg någonstans idag. Saknas lite fjädrar på volvon för att jag ska kunna ut å köra med den. Den tar ju i precis överallt annars.
Men men, jag å Loke packade ihop våra sandlådeleksaker och gick bort till mors gård och lekte.
Byggde sandslott(Jag byggde och Loke raserade), sandfigurer, som han åxå gjorde sönder, och så gungade vi.
Först ville han ju inte gunga å när jag väl fick ner honom i gungan så ville han ju inte sluta gunga. "suck"
Tyckte ju d va döroligt att gunga å leka att krabban kommer och tar honom. Ha ha!!
Ja, jag har ju bild på när han gungar men har inte fört över den ännu till datorn. Plus en bild på mitt superfina(not) sandslott!

Ja det va inte mycket jag hade att skriva idag men d va ju i alla fall alltid något. :-)
Nu ska jag hoppa i bingen och ställa kl så vi inte sover bort hela morgonen imorgon.
Natti natt!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: