emelisans

2009-02-22
23:05:59

Söndag.......
Ja så va det söndag då.
Veckans tråkigaste å segaste dag.
Idag har vi inte gjort något speciellt, vart hemma å slappat bara.
Loke frisk nu, el ja, han har ingen feber idag i alla fall. Lite snuva finns ju kvar.
EN sak som stör mig bara är att han fortfarande inte vill äta ordentligt. Han har ju iofs ätit bättre idag än vad han gjorde igår och i förrgår.
Men förskola blir det för honom imorgon ändå. Med den energin han haft idag så orkar han nog förskolan imorgon.
Kanske äter han bättre där också, när han ser alla andra barnen äta.

Madde och Jonas flyttade tillbaka till Ljusdal idag. :-(
Dom åkte imorse. Hoppas resan gick bra  för dom.
Satt här för en stund sedan å va nära på att ringa Madde och fråga om dom ville komma upp på kaffe. Har ju vant mig nu att ha dom här så nära. Känns lite konstigt.

På tal om att flytta. När jag va inne på lägenhetsbyte idag så var där flera 100% triangelbyten så jag mailade på 6 st lägenheter. Hoppas nu att dom svarar att intresse fortfarande finns. Vi måste ha nåt större snart.
Ingen av oss orkar snart bära Loke upp för 4 trappor. Han e så tung.. 2 våningar går ju an men sen tar det emot. Å han kan ju inte gå i trappor ordentligt än heller.
Hade vart skönt å få en lägenhet i hus med hiss el på 2:a våning. Å en lägenhet med ballkong.
En av lägenheterna jag sökt va en 3:a på 85 kvadrat å med 2 balkonger. :-) Vill ha, vill ha!!! 
Det e så fruktansvärt svårt å få en större lägenhet. Blir tokig..........



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: