emelisans

2009-02-28
10:51:30

Sjuk...
Ja då va det min tur att bli sjuk.
Lagom roligt. Det har gått magsjuka på förskolan å naturtligtvis så bar väl Loke med sig den hem å smittade mig.
Men det är bara jag som är sjuk här hemma. De andra två är hur friska som helst.
Så typiskt nu när jag ska börja jobba på måndag igen.
Min chef ringde igår å när jag sa att jag låg totaldäckad så lät han lite lätt nervös.
Jäkligt surt å starta me å va sjuk efter att jag vart mammaledig. men men, vad ska jag göra då!?
E ju ingen ide å gå till jobbet om jag fortfarande är dålig. Men jag hoppas ju innerligt att jag ska bli frisk tills på måndag.
Konstligt att Loke inte blivit smittad, eftersom han promt ska sova brevid mig på nätterna. hmmm, han har väl ärvt de generna från pappa att sällan bli sjuk kanske. får hoppas det. En magsjuka är inget jag önskar honom direkt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: