emelisans

2009-02-17
00:57:57

Jobbig helg!
Skrivet 090216


Ja, så va det måndag igen. Är helt slut efter helgen.
Mormor och morfar flyttade till Falkenberg i lördags. Vilken tid det tog!!!! Å vilken jäkla dag!!!! Började med att kylet på bilen gick sönder så jag och Gerry va tvugna att åka hem å låna hans systers killes bil. Sen när vi är hos mormor så inser alla att det räcker inte att ha den största bussen du får köra med på b-kort och ett släp. Min morbror fick åka å hyra ett släp till. Suck!!! Sen hade ju mormor fortfarande inte rensat ut det som skulle slängas så ingen visste ju vad som skulle med in i bilarna. Timmarna gick å gick. Startade vid halv elva å kom inte därifrån förän vid fyra. Sen vart det ner till falkenberg å lassa ur skiten å det va ju inte gjort på en kvart heller. Kom väl hem vid halv tolv igen. Suck!!!! Så förbannat trötta.....

Som tur va så var vi ju barnlediga över natten så man kunde ju gå hem å lägga sig. Fast först va vi en stund hos G:s syster å hennes kille. Jag gick hem efter en timma typ men G stannade kvar längre.

Söndagen bestod av att gå upp i hyfsad tid, åka bort till mamma å hämta Loke, sen tillbaka hem å väcka G för han skulle ha Loke hemma medans jag å mamma åkte till huset å börja städa ur.
Blev dock inte klara med flyttstädningen på en dag för det va så mycket kvar som skulle ner till falkenberg plus att de va endel som skulle slängas. Helt slut när vi kom hem.

Måndag! Lämna Loke på förskolan. Han hade ingen större lust att vara där idag å grät när jag gick. :-( Kändes i hjärtat men han måste ju vänja sig. Ringde efter 10 min å kollade så att allt va bra å det va d ju. :-) Skönt d.
Åkte till huset me mamma igen å gjorde resten av flyttstädningen. Min morbror kom dit för han skulle ta med så mycket han kunde ner till falkenberg idag. Blev en tripp till tippen åxå. Suck!!! Kändes som att det aldrig skulle bli färdigt men det blev det. ÄNTLIGEN!!!!!!
G kom och hämtade mig för jag hade ju endel som jag skulle ha med mig hem. Lite barnböcker å en jädra massa verktyg å skruv å spik till G. VÄGDE TON!!!!!!!!!!!!!!! Helt slut idag igen.....

För Loke hade det gått bra på förskolan så imorgon ska han gå 3 timmar. :-)
Kanske man kan passa på att få lite gjort här hemma åxå. Här ser ut som ett mindre världskrig just nu.....

Nu har vi precis spelat lite monopol här hemma så snart blir det bingen för min del. Ska ju upp me Loke till förskolan imorgon igen.

Natti natt!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: