emelisans

2009-04-10
09:20:56

sååå trött så trött....
Åhh jag vet inte vad det är med mig. Har ju inte ens jobbat hel vecka men jag är så förbannat trött i knopp å kropp.
Ändå har jag fått sova hyfsat länge i natt också. Hmm, aja, det kanske rättar till sig om någon dag.
Det är så skönt att vi har lite "lång"ledigt nu. :-)
Har haft lite halvtuffa dagar på jobbet faktiskt. Både fysiskt och psykiskt. Inom loppet av 2 veckor så har vi haft 2 kollegor som avlidit. Den ena hade tyvärr cancer, blev 57 år. Den andra som avled förra helgen blev bara 38 år och vi vet inte varför han avled. :-(
Såååå fruktansvärt tråkigt. Må ni vila i frid!!

Igår fick Loke gå sin första heldag på förskolan. G skulle testa på ett nytt jobb så Loke fick allt gå upp kl 06.00 å gå till förskolan 06.30. Å där fick han vara tills jag hämtade honom vid kvart i 4. :-)
Allt hade gått bra hela dagen, han hade sovit middag utan problem och som vanligt ätit som en häst. ;-)
Igår hade dom gjort påskpynt som dom fick ta med sig hem å lilla Loke hade faktiskt lyckats göra ett pynt. :-) Kanske iofs med rätt mycket hjälp av fröknarna men det kvittar ju.


Blev så fint så. :-)



Kommentarer:
#1: madde

hahaha så gölligt :D

2009-04-11 @ 18:10:43
#2: hannie

usch va tråkigt med dina kollegor.

kram från oss

2009-04-12 @ 21:08:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: