emelisans

2009-04-04
11:06:54

:-)
Ja då va det ännu en helg och ett helt underbart väder.
Var ute förrut en liten snabb sväng till affären med Loke. Snacka om att jag tog helt fel på vädret. Tog ju på honom vinteroverall för det såg lite kyligt ut men det ångrade jag ju när vi kom utanför dörren. Helt underbar värme. :-)
Nästa gång vi går ut idag får det bli bara tjocka byxor och vanligt jacka. Annars kokar väl den lille stackaren ihjäl.
Men det är inte alltid lätt att veta vad man ska på dom små. Man får många gånger chansa.

Åhh Loke ska ju få en kusin! :-) Nu är det ute såg jag på fasters blogg. :-)
Ska bli så roligt. E ju bra sugen på en till nu faktiskt. Kanske skulle man börja bearbeta G lite snart kanske. ;-)

Arbetsveckan har som vanligt varit helt okej trots gårdagen då vi hade 2 sorters reklam som skulle ut till ALLA!!!!! Bra trött i ryggen vart man ju men idag känns det helt okej igen.
Det enda som är konstigt är att jag är blå om handleden men jag har inte ont. Ser jättemysko ut ju. Förstår inte alls vad som kan ha hänt.

Nä nu ska vi se om vi inte kan väcka lilla pappa å gå ut till lekparken en sväng efter Lokes lunch.
Ha det gott!

Kommentarer:
#1: madde

hahaha...tror du bearbetningen kommer gå bra på gerry då? :D

2009-04-04 @ 20:08:13
#2: Emelie

Nja, efter helgens dumma bravader så vette sjuttsingen om det blir en bebis till här hemma.

2009-04-07 @ 19:38:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: